پمپ باد پایی اینتکس کد 69611

69611 Intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
510,000
459,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد پایی اینتکس کد 69611 یک وسیله کاربردی و راحت برای باد کردن وسایل بادی مانند استخر بادی، قایق بادی، تشک بادی و غیره است. این پمپ باد محصولات بادی دارای دو حالت دمنده و مکنده است، بنابراین می توانید از آن برای خالی کردن وسایل بادی نیز استفاده کنید. این پمپ دارای سه سری مختلف است که می توانید از آن ها برای باد کردن انواع وسایل بادی استفاده کنید. این پمپ باد همچنین دارای یک شلنگ باد بلند است که به شما امکان می دهد به راحتی به تمام قسمت های وسیله بادی خود برسید.

پمپ باد پایی اینتکس کد 69611

این پمپ باد دارای یک شلنگ باد بلند است که به شما امکان می دهد به راحتی به تمام قسمت های وسیله بادی خود برسید. استفاده آسان و بدون نیاز به برق: این پمپ باد بدون نیاز به برق کار می کند و استفاده از آن بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با پاهای خود بر روی قسمت پدالی پمپ باد فشار دهید تا وسیله بادی باد شود. ساخته شده از مواد با کیفیت و بادوام: این پمپ باد از مواد با کیفیت و بادوام ساخته شده است و می تواند سال ها بدون مشکل کار کند.

استفاده از پمپ باد پایی اینتکس کد 69611 بسیار آسان است. برای استفاده از این پمپ باد، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. سری مناسب وسیله بادی خود را به شلنگ باد پمپ باد وصل کنید.
  2. شلنگ باد را به سوپاپ وسیله بادی خود وصل کنید.
  3. با پاهای خود بر روی قسمت پدالی پمپ باد فشار دهید تا وسیله بادی باد شود.
  4. پس از باد شدن وسیله بادی، شلنگ باد را از سوپاپ وسیله بادی جدا کنید.

قبل از استفاده از پمپ باد، مطمئن شوید که سری مناسب وسیله بادی خود را به شلنگ باد وصل کرده اید و در هنگام باد کردن وسیله بادی، از پر باد کردن بیش از حد آن خودداری کنید. برای باد کردن وسایل بادی بزرگ، ممکن است لازم باشد چندین بار از پمپ باد استفاده کنید. پس از استفاده از پمپ باد، آن را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

پمپ باد پایی اینتکس کد 69611 یک وسیله کاربردی و راحت برای باد کردن وسایل بادی است. این پمپ باد دارای دو حالت دمنده و مکنده است، بنابراین می توانید از آن برای خالی کردن وسایل بادی نیز استفاده کنید. پمپ باد پایی اینتکس کد 69611 دارای سه سری مختلف است که می توانید از آن ها برای باد کردن انواع وسایل بادی استفاده کنید. این پمپ باد همچنین دارای یک شلنگ باد بلند است که به شما امکان می دهد به راحتی به تمام قسمت های وسیله بادی خود برسید.

برند
اینتکس - INTEX
مکانیزم
پایی
کارکرد
باد زدن و تخلیه باد
طول
28 سانتیمتر
عرض
19 سانتیمتر
جنس
PVC
وزن
700 گرم
اقلام همراه
شلنگ و 3 عدد نازل با سایز مختلف جهت تطبیق با ورودی باد انواع لوازم بادی
سایر ویژگی ها
قابل استفاده برای تمامی لوازم بادی
استفاده آسان
تاییدیه TUV RL

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...