استخر ایزی ست خانوادگی اینتکس با پمپ تصفیه آب کد 28108

استخر پیش ساخته Intex 28108

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,840,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست اینتکس کد 28108 یک استخر قابل حمل و نصب آسان (Easy Set) است که توسط شرکت اینتکس تولید شده. این استخر ایزی ست برای استفاده در حیاط خانه‌ها و فضاهای باز طراحی شده و به راحتی می‌توان آن را در محلی مناسب نصب کرد و از کیفیت و امکانات آن لذت برد. قطر آن 244 سانتیمتر و ارتفاع این استخر 61 سانتیمتر است. به این ترتیب می‌توانیم بگوییم این مدل جز استخرهای کوچک ایزی ست محسوب می‌شود.

استخر ایزی ست اینتکس کد 28108 با پوشش مقاوم و بدنه‌ای با ضخامت مناسب است که در برابر دماهای مختلف آب و همچنین اشعه UV مقاومت بالایی دارد و قابلیت نصب و جمع شدن سریع را دارد. همچنین این استخر دارای یک پمپ فیلتراسیون است که به کمک آن می‌توان آب استخر را تمیز نگه داشت. این استخر مجهز به یک حلقه بزرگ باد شونده است که بعد از باد کردن آن و صاف کردن کامل کف استخر می‌توانید با خیال راحت استخر را پر از آب کنید و از آن استفاده کنید. برای خالی کردن آب استخر، دریچه‌ای در قسمت پایین استخر وجود دارد که باز شده و آب را به راحتی خالی می‌کند. به این ترتیب شما کمترین میزان وقت را برای نصب و تخلیه استخر صرف خواهید کرد.

اقلام همراه با استخر ایزی ست اینتکس کد 28108

این استخر با ظرفیت 1942 لیتر جز استخرهای کوچک محسوب می‌شود و برای استفاده نهایتا 3 تا 4 نفر مناسب است. هر چند باید در نظر داشته باشید هر چه تعداد کمتری، نسبت به ظرفیت کلی استخر از آن استفاده کنند، عمر محصول بالاتر می‌رود.

لوازم جانبی همراه با استخر ایزی ست اینتکس کد 28108 شامل موارد زیر است:

  • پمپ فیلتراسیون: استخر ایزی ست اینتکس کد 28108 دارای یک پمپ فیلتراسیون است که با کمک آن می‌توان آب استخر را تمیز نگه داشت. این پمپ قابلیت تصفیه 1250 لیتر در ساعت را دارد.
  • دفترچه راهنمای نصب: راهنمای نصب شامل دستورالعمل‌های کاملی است که به کمک آن می‌توان به راحتی استخر را نصب و آماده استفاده کرد.
  • فیلتر پمپ تصفیه: پمپ تصفیه‌ای که روی استخر قرار دارد دارای فیلتر هم می‌باشد. این فیلتر به کمک پمپ، ذرات آلوده و کثیفی را که در آب استخر وجود دارد را تصفیه می‌کند و به آب شفاف و پاک‌تری تبدیل می‌نماید. این فیلتر درون یک محفظه در پمپ قرار دارد و در هنگام فعالیت پمپ، آب از آن عبور کرده و ذرات کوچک را جذب می‌کند. برای حفظ کارایی و بهترین عملکرد فیلتر، پیشنهاد می‌شود که به صورت دوره‌ای فیلتر را تمیز کرده و در صورت لزوم تعویض کنید.
برند
INTEX – اینتکس
مدل
ایزی ست
قطر
2.44 متر
ارتفاع
61 سانتیمتر
ظرفیت
1942 لیتر
وزن
7.8 کیلوگرم
جنس
PVC برزنت سه لایه
رنگ
آبی
پمپ تصفیه آب
فیلتری 1250 لیتر
زمان راه اندازی
10 دقیقه
پمپ باد
ندارد
روکش
ندارد
زیرانداز
ندارد
سایر ویژگی ها
سهولت در جابه جایی
نصب و راه اندازی سریع و آسان
نحوه راه اندازی
استخر را روی زمین صاف پهن کنید
حلقه بالایی را باد کنید
استخر با پر کردن آب راه اندازی می شود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...