استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح تمساح کد 57165

پارک آبی بادی فواره دار Intex 57165

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23%
2,700,000
2,090,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح تمساح کد 57165 یک محصول مخصوص کودکان است که شامل یک استخر کوچک، یک سرسره بادی، یک فواره آب، یک سبد و یک حلقه بادی است. قیمت استخر بادی سرسره دار اینتکس کد 57165 در کنار طراحی زیبا و کاربردی‌اش، باعث محبوبیت و فروش بالای این محصول در دسته بندی استخر بادی سرسره دار شده است. در ادامه، می‌توانید بررسی این محصول توسط فروشگاه اینترنتی ایرکوک را مطالعه کنید.

در ابتدا، باید بگوییم که این محصول از جنس PVC وینیل ساخته شده است که باعث می‌شود مقاومت و دوام بالایی داشته باشد. همچنین، طراحی آن جذاب و متفاوت است و به کودکان کمک می کند تا ساعت‌ها با آن بازی کنند. این استخر بادی سرسره دار (پارک آبی بادی فواره دار) به شکل یک برکه آب طراحی شده که در اطراف آن حیوانات جنگل زندگی می‌کنند. تمساح در این طراحی به شکل یک فواره آب عمل می‌کند، که به شکل مجزا به منبع آب متصل شده و روی سرسره آب می‌ریزد تا سطح آن برای سر خوردن کودک لیزتر شود. ورودی این سرسره بادی خارج از حوضچه محصول قرار دارد و در انتهای آن یک تشک بادی وجود دارد تا در صورت لیز خوردن سرعتی کودک، از آسیب دیدن آن جلوگیری کند.

استخر بادی سرسره دار اینتکس کد 57165 همراه با لوازم جانبیاستخر کوچکی که در این محصول وجود دارد، مناسب برای کودکان 2 تا 6 سال است و به آنها کمک می‌کند تا در آن آب بازی کنند و از آب لذت ببرند. کف این استخر دارای دریچه تخلیه آب برای سهولت در جمع آوری محصول است. از نظر طراحی کف استخر با رنگ آبی روشن و همچنین طرح ماهی تولید شده است. یک عدد سایبان بادی هم روی این استخر وجود دارد که کودکان می‌توانند با استفاده از این سایبان از نور خورشید در امان بمانند. علاوه بر این یک حلقه بادی هم روی این استخر وجود دارد که کودکان می‌توانند آن را روی جایگاه مخصوصی که روی بدنه استخر وجود دارند پرتاب کنند.

استخر بادی سرسره دار اینتکس کد 57165 دارای ظرفیت حداکثر 160 لیتر می‌باشد. این ظرفیت شامل حجم استخر می‌باشد. با توجه به ابعاد این محصول، می‌تواند به آسانی به 2 تا 3 کودک کوچک اجازه بازی در آب را بدهد.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
تمساح
طول
201 سانتیمتر
عرض
170 سانتیمتر
ارتفاع استخر
25 سانتیمتر
ارتفاع پارک
84 سانتیمتر
رده سنی
بالای 2 سال
ظرفیت
160 لیتر
تحمل وزن
54 کیلوگرم
وزن بسته بندی
3.9 کیلوگرم
جنس
PVC
رنگ
چند رنگ
پمپ باد
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای تمساح فواره دار
دارای سرسره آبی
دارای تشک بادی انتهای سرسره برای فرود راحت
دارای سایبان طرح قارچ
دارای بازی پرتاپ حلقه طرح اردک
دارای سطل بادی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...