شناور بادی شورتی کودک طرح پنگوئن اینتکس کد 59570

Penguin Kid Inflatable Float Intex 59570

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
29%
550,000
395,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک طرح پنگوئن اینتکس کد 59570 یکی از محصولات با کیفیت و محبوب این شرکت است که برای کودکان 3 تا 4 سال طراحی شده است. این شناور دارای طرح پنگوئن بسیار بامزه و جذابی است که به محض دیدن آن، هر کودکی را به وجد می آورد. این حلقه شنا شورتی کودک از جنس PVC درجه یک ساخته شده است که بسیار مقاوم و بادوام است. این شناور دارای دستگیره‌هایی با طراحی دست و پای پنگوئن در چهار طرف خود است که کودک می تواند به راحتی از آن ها برای گرفتن و حفظ تعادل خود استفاده کند. همچنین این شناور دارای دو جای پا در وسط خود است که کودک می تواند به راحتی روی آن بنشیند و از شنا کردن در آب لذت ببرد.

شناور بادی شورتی کودک طرح پنگوئن اینتکس کد 59570

شناور بادی شورتی کودک طرح پنگوئن اینتکس کد 59570 دارای یک دریچه ورودی باد است که می توانید از طریق آن به راحتی شناور را باد کنید و یا خالی کنید. این شناور دارای یک بسته بندی زیبا و محکم است که می توانید آن را به راحتی حمل و نقل کنید.

از مزایای شناور بادی شورتی کودک طرح پنگوئن اینتکس کد 59570 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخته شده از جنس PVC درجه یک
  • مقاوم و بادوام
  • دارای طرح پنگوئن بامزه و جذاب
  • دارای جای پا در قسمت وسط خود برای نشستن کودک
  • دارای دریچه باد برای باد کردن و خالی کردن راحت
  • دارای بسته بندی زیبا و محکم

بدنه شناور بادی شورتی کودک طرح پنگوئن اینتکس کد 59570 از جنس PVC درجه یک ساخته شده است. PVC یک نوع پلاستیک مقاوم و بادوام است که در برابر آب و آفتاب مقاوم است. این جنس بدنه باعث می شود که شناور در برابر آسیب های ناشی از استفاده روزانه مقاوم باشد و برای مدت طولانی دوام داشته باشد. PVC همچنین یک ماده سبک وزن است که باعث می شود شناور را به راحتی بتوان حمل و نقل کرد. این شناور بادی دارای دو لایه PVC است که باعث می شود شناور حتی در صورت سوراخ شدن نیز بتواند شناور بماند.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
شورتی
طرح
پنگوئن
طول
76 سانتیمتر
عرض
58 سانتیمتر
ضخامت
0.25 میلیمتر
وزن
0.5 کیلوگرم
تحمل وزن
23 کیلوگرم
رده سنی
3 تا 4 سال
جنس
PVC
برچسب تعمیرات
دارد
سایر ویژگی ها
جهت حفظ ایمنی کودکان در استخر و آب های کم عمق
تعادل بالا روی آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...